مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17ورزشي

سرمربی پاس: برای صعود دغدغه فنی نداریم


علی قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایگاه دومی پاس در جدول لیگ 2 نشانگر توان فنی بالای بازیکنان تیم است اما به لحاظ مالی همچنان مشکل داریم.

وی اضافه کرد: حمایت به موقع از تیم پاس تنها خواسته ما از مسوولان است تا بتوانیم با صعود به لیگ یک پاسخ این حمایت ها را بدهیم.

قربانی خاطرنشان کرد: هیچ گاه نگران شرایط فنی تیم نیستم چرا که کادر فنی با دانش و تجربه را در اختیار داریم ضمن اینکه تمامی بازیکنان اعم از اصلی و ذخیره در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار دارند.

وی یادآور شد: روز گذشته نیز با وجود برخوردار نبودن از چند مهره کلیدی و تاثیرگذار توانستیم مقابل تیم قدرتمند شهرداری ماهشهر به پیروزی دست یابیم که نشان از بالا بودن توان فنی بازیکنان دارد.

سرمربی پاس با تاکید بر اینکه انتظار می رود مسوولان تصمیم خود را نسبت به شرایط این تیم اعلام کنند، گفت: اگر عزم مسوولان اجرایی این استان صعود به لیگ یک است، باید حمایت ها همه جانبه و به موقع باشد.

قربانی افزود: تاکنون بازیکنان نزدیک به 40 درصد و کادر فنی 20 درصد از قراردادهای مالی خود را دریافت کرده اند در حالیکه به پایان فصل نزدیک می شویم و در این وضعیت حساس نیاز به حمایت بیشتر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی پاس: برای صعود دغدغه فنی نداریم

سرمربی پاس: برای صعود دغدغه فنی نداریم