مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

120 بازرس بر سلامت انتخابات مهاباد نظارت می کنند


خشایار صنعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بازرس، مسوول حسن جریان و صحت انتخابات و نیز نظارت بر اجرای مطلوب آن، سلامت و صیانت از آرای مردم را در روند انتخابات این شهرستان بر عهده دارند.

وی بیان کرد: بازرسان در تمامی شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و یک هیات بازرسی متشکل از 6 نفر نیز بر روند فعالیت این بازرس ها در شعب اخذ رای نظارت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: 61 نفر از این بازرسان در شعب اخذ رای مناطق روستایی و 59 نفر نیز در شعب شهری کنترل روند سلامت انتخابات را زیرنظر خواهند داشت تا در مدار قانون انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصل حفظ بی طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان گفت: رویکرد هیات بازرسی، مشاوره، همراهی، ارشاد و تلاش برای حسن اجرای مطلوب انتخابات به مجریان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه در روز دوم اسفند است.

صنعتی ، افزود: بازرسان نیز همانند سایر عوامل برگزاری انتخابات، امین آرای مردم هستند و برای صیانت از آرای مردم و پیشگیری از هرگونه تخلفات انتخاباتی عاری از هرگونه جانبداری از شخص و یا گروه خاصی با تمام توان تلاش خواهند کرد.

وی گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 120 شعبه اخذ رای در شهرستان مهاباد پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل چهار شعبه افزایش پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 بازرس بر سلامت انتخابات مهاباد نظارت می کنند

120 بازرس بر سلامت انتخابات مهاباد نظارت می کنند