مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

فضای تبلیغات انتخابات مجلس در مازندران آرام است


حسین حسن نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگرچه در این فضا برخی تخلفات تبلیغاتی نیز از سوی کاندیداها یا هوادارانشان وجود دارد ، ولی این تخلفات ضمن این که با تذکر ناظران و بازرسان انتخاباتی مواجه می شود، در روند انتخاباتی تاثیر گذار نیست.

وی نمونه این تخلفات را چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در فضاهای ممنوعه اعلام کرد و اظهار داشت : این گونه تخلفات در تبلیغات انتخاباتی در اکثر دوره ها وجود داشت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران افزود : با این وجود فضای تبلیغاتی در این استان با شور و حرارتی خوبی در حال انجام است و طبق قانون تبلیغات می تواند تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه ادامه داشته باشد.

تخریب دولت برای رای آوری رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران در مورد تخریب عملکرد دولت از سوی برخی کاندیداها هم گفت : متاسفانه این فعالیتها بدعتهای بر جای مانده در تبلیغات از سوی برخی کاندیداها است که به جای بیان عملکرد و برنامه های خود برای قوه مقننه بیشتر به دنبال تخریب دولت هستند.

حسن نژاد افزود : انتقاد منصفانه عملکرد دولت امری عادی و مورد استقبال دولتمردان است، ولی تخریب دولت و یا حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دور از اخلاق و رقابت های انتخاباتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای تبلیغات انتخابات مجلس در مازندران آرام است

فضای تبلیغات انتخابات مجلس در مازندران آرام است