مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-17بين الملل

رجزخوانی گازپروم روسیه برای آمریکا/ هیچوقت نگو نمی شود


سخنگوی شرکت گازپروم روسیه به وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد هنوز برای نتیجه گرفتن از تحریم های اعمال شده علیه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 زود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، سرگیی کوپریانوف، سخنگوی شرکت گازپروم روسیه، به دان برویلت، وزیر انرژی آمریکا، توصیه کرد که خیلی نسبت به نتیجه بخش بودن تحریم های آمریکا علیه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 خوشبین نباشد.

کوپریانوف گفت: هیچوقت نگو نمی شود .

خیرا برویلت در سخنرانی خود در نشست امنیتی مونیخ گفته بود که شرکت گازپروم نمی تواند تحریم های آمریکا علیه نورد استریم 2 را دور زده و این خط لوله را به تنهایی به پایان برساند.

این وزیر آمریکایی در سخنرانی خود گفت: اجرای این خط لوله با تاخیر بسیار طولانی مواجه خواهد شد چرا که روسیه تکنولوژی تکمیل آن را ندارد.

من فکر نمی کنم که به همین سادگی ها روس ها بتوانند آن گونه که می گویند این خط لوله را تکمیل کنند.

از مجموع 1230 کیلومتر طول این خط لوله که از روسیه و با عبور از دریای بالتیک به آلمان می رسد تنها 160 کیلومتر باقی مانده است.

اقدام آمریکا در تهدید و تحریم شرکت های فعال در این خط لوله باعث شده است مقامات روسی و آلمانی به شدت نسبت به آن واکنش منفی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجزخوانی گازپروم روسیه برای آمریکا/ هیچوقت نگو نمی شود

رجزخوانی گازپروم روسیه برای آمریکا/ هیچوقت نگو نمی شود