مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-17حوادث

تصادف منجر به حریق در شیراز/ 2 نفر مصدوم شدند


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری در شیراز،  منجر به حریق و مصدومیت 2 نفر شد.

- ایسنا/فارس سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری در شیراز،  منجر به حریق و مصدومیت 2 نفر شد.

علیرضا عدلو دوشنبه 28 بهمن به خبرنگاران گفت: ساعت 32 دقیقه بامداد امروز، 2 دستگاه خودرو در محدوده میدان صنایع شیراز با هم برخورد کردند که این حادثه منجر به حریق یکی از خودروها و مصدومیت 2 نفر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدلو با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 8 و گروه امداد و نجات ایستگاه 4 آتش نشانی شیراز به محل اعزام شدند، گفت: علت وقوع حریق در یکی از خودروهای این حادثه، انحراف خودرو و برخورد با مغازه حاشیه خیابان بوده است.

سخنگوی آتش نشانی شیراز با یادآوری اینکه 2 سرنشین خودروی دچار حریق شده، مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند، گفت: هر دو سرنشین در خودرو گیر افتاده بودند و با کمک نیروهای آتش نشان رهایی یافتند.

عدلو همچنین از وقوع حریق در یک رستوران خبر داد و گفت: این حادثه روز یکشنبه واقع شده بود که با حضور به موقع نیروهای آتش نشان، آتش اطفاء و محل ایمن سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف منجر به حریق در شیراز/ 2 نفر مصدوم شدند

تصادف منجر به حریق در شیراز/ 2 نفر مصدوم شدند