مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17سياسي

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمان/ مجلسی انقلابی تشکیل دهیم


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان شیوه انتخاب کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عرب پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست رسانه ای در جمع خبرنگاران بیان داشت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و بعد از حماسه تشییع پیکر سردار سلیمانی منتظر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند هستیم.

وی افزود: ملت ما این کلام حضرت امام (ره) را به یاد دارند که مجلس در رأس امور است چرا که فعالیت های قوه مجریه با نظارت مجلس است بنابراین اگر مجلس از افراد انقلابی شکل بگیرد مطمئناً این مجلس انقلابی می تواند در راستای اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری گام بردارند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: جبهه نیروهای انقلابی برای وحدت بین کاندیداها و معرفی بیشتر افراد انقلابی تشکیل شده است.

عرب پور تصریح کرد: شورای ائتلاف بر اساس دستورالعمل داده شده از مرداد ماه با تشکیل شوراها آغاز به کار کرد در شهرستان ها قرار بود این مجمع از افراد انقلابی شکل بگیرد بنابراین در کنار شهرستان های متعددی که مربوط به یک حوزه انتخابی بود علاوه بر شورای شهرستان یک شورای حوزه انتخابیه هم شکل می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمان/ مجلسی انقلابی تشکیل دهیم

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمان/ مجلسی انقلابی تشکیل دهیم