مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17فرهنگي

بازگشت به زندان تئاتری ها زیر دو درصد است


معاون سلامت و اصلاح و تربیت مدیر کل زندان های استان تهران گفت: بازگشت مجدد به زندان را از 20 الی 30 درصد در گروه های مختلف داریم اما گروه هایی که در تئاتر فعالیت می کنند، - معاون سلامت و اصلاح و تربیت مدیر کل زندان های استان تهران گفت: بازگشت مجدد به زندان را از 20 الی 30 درصد در گروه های مختلف داریم اما گروه هایی که در تئاتر فعالیت می کنند، بازگشت مجددشان زیر دو درصد است و تمایل به صفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسماعیلی در نشست خبری در خصوص هجدهمین جشنواره تئاتر زندان های سراسر کشور گفت: ما 220 گروه هنری و نمایشی در سطح زندان های استان تهران داریم که 2200 نفر از زندانیان در قالب گروه های نمایشی فعالیت می کنند.

وی افزود: کارکردهایی که تئاتر در زندان برای ما دارد این است که هم کارکرد سرگرمی دارد و هم کارکردهای جدیدی هم دارد و عزت نفس زندانیان را بالا می برد.

وی ادامه داد: ما بازگشت مجدد به زندان را از 20 الی 30 درصد در گروه های مختلف داریم اما گروه هایی که در تئاتر فعالیت می کنند، بازگشت مجددشان زیر دو درصد است و تمایل به صفر است.

اسماعیلی تصریح کرد: ما از تئاتر در زندان ها معجزه ها دیدیم.

اگر در 24 ساعت انها را به حال خود رها کنیم در داخل زندان جرایمی به جرایمشان اضافه می شود اما وقتی از صبح تا شب برای انها برنامه داریم، ارامشی در زندان ها وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به زندان تئاتری ها زیر دو درصد است

بازگشت به زندان تئاتری ها زیر دو درصد است