مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17سياسي

زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف اعلام شد/ اختصاص 21 مسجد در قم


روزهای 26 بهمن تا 10 اسفندماه زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف است که علاقمندان فقط از طریق سایت اعتکاف می توانند ثبت نام کنند.

- قم - مسئول ستاد مرکزی اعتکاف گفت: روزهای 26 بهمن تا 10 اسفندماه زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف است که علاقمندان فقط از طریق سایت اعتکاف می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید عیار معنویت و اخلاق نظام را تبیین کند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف در نزدیک به 80 کشور برگزار می شود، افزود: اعتکافی که تنها در قم مهجور بوده به برکت انقلاب اسلامی نه تنها در ایران گسترش یافته بلکه به سراسر جهان نیز صادر شده است.

حجت الاسلام تکیه ای اعتکاف را حضور متدینانه و با حضور قلب در مسجد و خانه خدا دانست و تصریح کرد: اعتکاف دارای دو رکن است که یک رکن حضور و توقف در مسجد و رکن دوم نیز روزه می باشد که حداقل باید سه روز باشد و این بستر و حالت روزه بیشترین استعداد را برای دریافت بندگی در انسان ایجاد می کند.

وی بیان کرد: اعتکاف دارای بعد اجرایی و خدماتی که تسهیلات امور معتکفین را بر عهده دارد و شامل برنامه ریزی، ثبت نام، اعطای کارت و استقبال از حضور در مراسم و پذیرایی می شود و دارای بعد فرهنگی نیز است.

مسئول ستاد مرکزی اعتکاف گفت: ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف از 26 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفندماه ادامه دارد که علاقمندان فقط از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف اعلام شد/ اختصاص 21 مسجد در قم

زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف اعلام شد/ اختصاص 21 مسجد در قم