مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-17حوادث

سرقت کامیون در همدان با آب میوه مسموم


سرهنگ علی اسدبیگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در پی اطلاع پلیس از یک فقره سرقت با روش استفاده از آبمیوه مسموم موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد که راننده ساکن خراسان جنوبی بار مرکبات را به همدان منتقل کرده و پس از تخلیه بار خودرویش به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: مالباخته که در بیمارستان بستری است به عوامل پلیس آگاهی گفت که پس از تخلیه مرکبات در میدان بار شهر همدان فردی به وی مراجعه کرده و از راننده می خواهد بار سیب زمینی را به رباط کریم جابجا کند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: این فرد در میانه راه و پیش از بارگیری محموله فرضی، آب میوه ای به راننده تعارف کرده و راننده پس از سه روز متوجه می شود که در بیمارستان بستری است.

وی افزود: فردی که این راننده را به بیمارستان متنتقل کرده نیز گفت که مسافر کش بوده و فردی با مراجعه به او مدعی می شود حال یکی از بستگان مساعد نیست و از راننده درخواست می کند که او را به اسدآباد برساند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: راننده نیز فرد بیهوش را به اسدآباد منتقل کرده اما کسی برای بردن این بیمار به منزلش مراجعه نمی کند بنابراین راننده مسافر خود را به بیمارستان می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کامیون در همدان با آب میوه مسموم

سرقت کامیون در همدان با آب میوه مسموم