مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-17سياسي

نشاط و معنویت را در زندگی مشترک ایجاد کنید/ اهدای 300 مورد جهیزیه به زوج های مشهد


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه محبت، صمیمیت و شادابی هم به خدا بازمی گردد، گفت: سعی کنید در ابتدای زندگی از خدا کمک بخواهید، البته باید اراده ای هم باشد و تصمیم بگیرید که یک زندگی سرشار از معنویت و محبت داشته باشید و هر چه زندگی را تلخ می کند کنار بگذارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای 300 سری جهیزیه به نوعروسان مشهدی، ضمن تبریک به زوج های جوان حاضر در مراسم بیان کرد: نشاط و معنویت زندگی دست خودمان است اگر اراده کنیم می توانیم یک زندگی خوب و با نشاط و سرشار از محبت، صمیمیت و همراه از معنویت داشته باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اختیار معنویت و نشاط زندگی را خدا به خودمان داده است، خاطرنشان کرد: باید از همان اول که زندگی مشترک را شروع می کنید سعی کنید بیش از هر چیز زندگی تان رنگ معنوی داشته باشد؛ به حلال و حرام توجه کنید و اوامر و نواهی خدا را رعایت کنید.

وی با بیان اینکه هر گاه رو به سوی خدا بیاوریم خداوند استقبال می کند، تشریح کرد: خدا تمام بندگانش را دوست دارد که آنها را خلق کرد و دوست دارد همه بندگانش به بهشت بروند، همیشه این را به خود القا کنیم که خدا ما را دوست دارد و محبت خدا را در زندگی زیاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط و معنویت را در زندگی مشترک ایجاد کنید/ اهدای 300 مورد جهیزیه به زوج های مشهد

نشاط و معنویت را در زندگی مشترک ایجاد کنید/ اهدای 300 مورد جهیزیه به زوج های مشهد