مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-17سياسي

30 دانشجوی نمونه کشوری هفته آینده معرفی می شوند


مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه از 30 دانشجوی نمونه در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه تقدیر خواهند شد، - مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه از 30 دانشجوی نمونه در "بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه" تقدیر خواهند شد، گفت: این جشنواره روز سوم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جاماسب نوذری ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات برگزاری بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه اشاره کرد و گفت: این جشنواره سوم اسفندماه 1398 در نهاد ریاست جمهوری باحضور معاون اول رییس جمهور برگزار می شود.

وی افزود: در جزییات برگزاری بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه از 30 دانشجو نمونه معرفی شده وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین از دانشجویان منتخب علمی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده اند تقدیر خواهد شد.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان نمونه در این دوره، افزود: تسهیلاتی در آیین نامه دانشجویان نمونه برای منتخبین جشنواره پیش بینی شده است که می توان به امتیاز لحاظ شده برای مصاحبه جذب اعضای هیات علمی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دانشجوی نمونه کشوری هفته آینده معرفی می شوند

30 دانشجوی نمونه کشوری هفته آینده معرفی می شوند