مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-17اقتصادي

تشکل های اقتصادی رکن مهم رشد و شکوفایی اقتصادی است


دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه تشکل ها باید قوی ترین رکن در پویایی اقتصادی محسوب شوند، گفت: لزوم تقویت تشکل ها بیش از هر زمان دیگر احساس می شود و اتاق بازرگانی این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام رضایی ساعتی پیش در نشست با دبیران تشکل های اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: نقش تشکل ها در پویایی اقتصادی استان نقشی بی بدیل است  و اتاق می کوشد تا با تقویت تشکل ها به شکوفایی اقتصادی استان بیافزاید.

وی ادامه داد: فضا برای رشد تشکل های اقتصادی مهیا است و ما از تمام پینشهادات و راهکارهای تشکل ها در راستای رشد و پویایی اتاق استقبال می کنیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تاکید کرد: بخش خصوصی به واسطه ارتباط مستقیمی که با بخش تولید دارد می تواند مشکلات را کارشناسی شده برای حل و فصل به دولت ارائه دهد که این فرصت در قالب شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی هم برای دولتی ها و هم برای بخش خصوصی فراهم است.

رضایی تصریح کرد: فرم درخواست اصلاح قوانین، مقررات، بخش نامه ها، دستورالعمل ها و رویه های اجرایی مخل کسب وکار تشکل های اقتصادی به تمام تشکل ها و کمیسیون های اقتصادی اتاق ارسال شده که در این فرم تشکل ها و کمیسیون ها می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های اقتصادی رکن مهم رشد و شکوفایی اقتصادی است

تشکل های اقتصادی رکن مهم رشد و شکوفایی اقتصادی است