مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-17سياسي

سردار سلیمانی: تقویت اردوهای راهیان نور جزو اولویت های بسیج است


تقویت پایگاه های بسیج سراسر کشور می تواند به توسعه گردشگری اسلامی در کشور کمک کند و اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه کارهای مفید و ارزنده ای در اردوهای راهیان نور شکل گرفته است، اظهار داشت: همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور هستیم و یکی از مبانی جملات حضرت آقا که فرموده اند راهیان نور فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است ، این است که راهیان نور همه ظرفیت ها را متناسب با نیازهای روانی، نشاط و هیجان جامعه به همراه دارد.

وی ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی را یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و تاکید کرد: هر مکتبی دارای سبک خاصی برای زندگی انسان هاست و مکتب ما که برگرفته از اسلام ناب محمدی و فرهنگ سالار شهیدان علیه السلام است، سبک دینی و اسلامی دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به دیدار اخیر مداحان اهل بیت علیه السلام با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای در این دیدار خطاب به مداحان اهل بیت علیه السلام فرمودند که شما باید متناسب با فرهنگ دینی، جامعه را هدایت کنید و در جملاتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: تقویت اردوهای راهیان نور جزو اولویت های بسیج است

سردار سلیمانی: تقویت اردوهای راهیان نور جزو اولویت های بسیج است