مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-17دانش

قرقیزستان، میزبان هیئت تجاری و فناور ایران خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی یک هیات تجاری و فناور در حوزه های کشاورزی، - هیئتی تجاری و فناور در حوزه کشاورزی و دارو اسفندماه امسال راهی قرقیزستان می شوند تا بتوانند بازاری برای محصولات و خدمات خود بیابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی یک هیات تجاری و فناور در حوزه های کشاورزی، بذر، کود، نهال، تجهیزات و ماشین آلات و دارو و فرآورده های طبیعی به کشور قرقیزستان اعزام می شوند تا با برگزاری نشست های رودر رو با تجار قرقیزستانی، بازار خود را توسعه دهند.

در این سفر 5 روزه، دانش بنیان های فعال کشورمان با تجار قرقیزستانی، اتحادیه اوراسیا و مقامات این کشور جلسات و نشست های دو جانبه خواهند داشت و هم زمان نمایشگاهی از محصولات ایرانی هم برپا می کنند.

نمایشگاه دائمی خانه تجارت ایران در بیشکک هم میزبان این محصولات و خدمات خواهد بود.

این سفر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز های 12 تا 16 اسفندماه امسال صورت می گیرد.

علاقه مندان به حضور در این سفر و سرمایه گذاری در کشور قرقیزستان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن 02188987131 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقیزستان، میزبان هیئت تجاری و فناور ایران خواهد بود

قرقیزستان، میزبان هیئت تجاری و فناور ایران خواهد بود