مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-17اقتصادي

فاز اول مجتمع کمال صالح ازنا امسال به بهره برداری می رسد


مجتمع کمال صالح ازنا یکی از پروژه های نیمه تمام این شرکت است که به دلیل پیشرفت کُند از epc خارج شده و خود شرکت آن را انجام می دهد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل آبفار لرستان گفت: مجتمع کمال صالح ازنا یکی از پروژه های نیمه تمام این شرکت است که به دلیل پیشرفت کُند از epc خارج شده و خود شرکت آن را انجام می دهد.

علیرضا کاکاوند در گفت وگو با ایسنا در رابطه با پروژه های در دست اقدام در شرکت آبفار لرستان، اظهار کرد: طی چند سال گذشته در این شرکت کار خوبی که انجام شده این است که با ایجاد تیم های تخصصی و کارگروه های مختلف، پروژه نیمه تمامی به آن معنا نداریم.

وی ادامه داد: در این مدت مدیریت زمان، پروژه و اعتبار به طوری صورت گرفته که پروژه ها در مدت زمان حداکثر دو تا سه سال به سرانجام برسد.

کاکاوند با بیان این که در حال حاضر بجز دو مجتمع کمال صالح ازنا و کهمان الشتر که پروژه های سنگینی هستند، بقیه پروژه ها به نتیجه رسیده اند، عنوان کرد: یک سری پروژه های عادی سالیانه داریم که باحدود 70 درصد پیشرفت در دست اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: یکی از نقاط قوت این شرکت و همکاران فنی ما این است که اجازه ندادند به دلیل عدم برنامه ریزی به معنای عام پروژه نیمه تمامی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجتمع کمال صالح ازنا امسال به بهره برداری می رسد

فاز اول مجتمع کمال صالح ازنا امسال به بهره برداری می رسد