مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-17اجتماعي

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در تبریز آغاز به کار کرد


نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، در مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی تبریز افتتاح شد.

- نمایشگاه "اشتغال و توسعه کارآفرینی" در تبریز آغاز به کار کرد ایسنا/آذربایجان شرقی نمایشگاه "اشتغال و توسعه کارآفرینی" به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، در مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی تبریز افتتاح شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی روز دوشنبه، 28 بهمن، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، با اشاره به برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان طی چند ماه گذشته، گفت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان باید به داشتن چنین دانشگاه فعال و خوبی ببالند.

فرزان قالیچی با بیان این که کارآفرینی، پژوهش ها و تعداد کاربلدان در این دانشگاه زیاد است، اظهار کرد: بزرگترین مشکل این دانشگاه، احساس هویت دانشجویان است تا بتوانند کارها و فعالیت های خود را ارتقا دهند.

وی متذکر شد: روسای مراکز علمی کاربردی باید به دانشجویان خود امید دهند، چرا که این دانشجویان به امید و تشویق نیاز دارند؛ هم چنین باید دانشجویان را راهنمایی کنیم تا کار مولد انجام داده و کارآفرین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در تبریز آغاز به کار کرد

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در تبریز آغاز به کار کرد