مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-17سياسي

تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز رونمایی شد


تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سه راه فرودگاه شهر اهواز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی شاعری شهردار اهواز صبح دوشنبه در مراسم رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: شهر اهواز اولین میزبان پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش بود، شهر اهواز اولین شهر ایران است که نام یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام این شهید بزرگوار و همچنین ابومهدی مهندس مزین کرد و امروز مفتخریم که از اولین تندیس این شهید در کشور پرده برداری می کنیم و امروز خوشحالیم که با استفاده از ظرفیت های درون استان، این تندیس زیبا توسط هنرمندان درون استان ساخته شده است.

وی افزود: این تندیس برای این است که یادمان بماند که مدیون چه کسی هستیم، شهرداری اهواز به دنبال این است که در راستای توسعه شهر حرکت کند، گام بردارد و پروژه های متعدد را در دست اجرا داریم که انشا الله به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار اهواز بیان کرد: ملت ایران یاد شهدا را به ویژه این شهید بزرگوار را گرامی خواهد داشت و در قلب ما زنده و جاودان خواهد بود و پرچمی که برافراشت در اهتزاز خواهد بود.

غلامرضا شریعتی استاندار خورستان نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به واسطه خدمات سردار در زمان جنگ و سیل اخیر به استان خوزستان و برگزاری تشیع با شکوه پیکر آن بزرگوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز رونمایی شد

تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز رونمایی شد