مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-17سياسي

علیجانی: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت کننده راه شهدا، امام و رهبری است


حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می شود که دشمن که در سراشیبی سقوط قرار گیرد و این حضور پرشور راه شهدا، امام و رهبری را تقویت می کند.

- محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: البته ما کمتر از آن هستیم که از مردم عزیزمان که پشتوانه انقلاب هستند و در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند اعم از دفاع مقدس، ساخت کشور و.

دعوت به عمل آوریم که در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران خودشان می دانند حضور در انتخابات پشتوانه ای برای اسلام، انقلاب و کشور و نظام است و برای آینده فرزندان ما این حضور بسیار مؤثر است.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: امروز ما در شرایطی هستیم که فشارهای حداکثری تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و تتمه آن باقی مانده و این حداقل هایی هم که رو به اضمحلال است با حضور مردم سریعا از بین خواهد رفت.

علیجانی با بیان اینکه امروز کشور به آن شرایط بازدارندگی رسیده، خاطرنشان کرد: مردم ما در طول 41 سال گذشته در صحنه های مختلف حضور مؤثر و فعال داشتند که نمونه های اخیر آن در حضور مردم در 22 بهمن مشاهده کردیم و حضور پرشور مردم در انتخابات 22 اسفند دشمن را به سراشیبی می برد و دشمن به عقب رانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیجانی: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت کننده راه شهدا، امام و رهبری است

علیجانی: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت کننده راه شهدا، امام و رهبری است