مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-17سياسي

وحدت و همدلی در استان کردستان نمونه و الگو برای کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحمانی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان، اظهار داشت: جایگاه این شورا یک جایگاه استراتژیک است و بسیاری از برنامه ها و تصمیماتی که در کشور تدوین می شود در نمازهای جمعه توسط ائمه جمعه تبیین می شود.

وی افزود: در مدیریت جدید این شورا نگاهی که به امامان جماعت می شود در راستای توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و اسلامی است و در این راستا راهبردهای اساسی در شورای سیاستگذاری تبیین شده است.

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: باید برای سال 1400 بیانات و انتظارات مقام معظم رهبری تحقق یابد و این شورا به یک پایگاه فرهنگی و هدایت گری سیاست های شهر تبدیل شود و باید رویکردهای تبیین شده برای تحقق این اهداف دنبال شود.

حجت الاسلام رحمانی یادآور شد: بهبود و تعالی سازمانی، فرهنگ سازی، سازماندهی و توانمند سازی ائمه جمعه به لحاظ علمی و شخصی از مهمترین رویکرد های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است که باید بدنبال تحقق آنها باشیم.

وی بیان کرد: وحدت، یکدلی و یکپارچگی در منطقه کردستان مثال زدنی است و این نشان از پیشرفت برنامه هایی است که زیر نظر مقام معظم رهبری در کشور در حال اجرا است و به خوبی در کردستان اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همدلی در استان کردستان نمونه و الگو برای کشور است

وحدت و همدلی در استان کردستان نمونه و الگو برای کشور است