مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-17فرهنگي

«سرود و آهنگ های انقلابی» چگونه از «فجر موسیقی» حذف شد؟


رییس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور درباره دلایل حذف بخش «سرود و آهنگ های انقلابی» در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی ارائه کرد.

- رییس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور درباره دلایل حذف بخش سرود و آهنگ های انقلابی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی ارائه کرد.

جمشید جم خواننده باسابقه و رییس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور که قرار بود مدیریت بخش سرود و آهنگ های انقلابی را در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به عهده بگیرد، با اعلام خبر حذف این بخش از جشنواره سی وپنجم به خبرنگار مهر گفت: براساس برنامه ریزی هایی که از مدت ها قبل صورت گرفته بود، بنا بود تا پنجمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در چارچوب یکی از بخش های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شود.

حتی قرار بود بر این اساس تفاهم نامه ای هم بین سازمان بسیج هنرمندان کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شود که بر اساس آن، گروه های منتخب سرود در محوطه پیرامونی مجموعه تئاتر شهر در هر روز جشنواره به اجرای برنامه بپردازند.

اجرای یک سرود 100 نفره در مراسم اختتامیه هم یکی دیگر از مواردی بود که برای اجرای آن برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرود و آهنگ های انقلابی» چگونه از «فجر موسیقی» حذف شد؟

«سرود و آهنگ های انقلابی» چگونه از «فجر موسیقی» حذف شد؟