مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

حاج قاسم، یک مکتب و یک مسیر است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، در مراسم رونمایی از تندیس شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم نماد یک مکتب و یک راه است و اصلا خودش به یک مکتب تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در محل میدان فرودگاه اهواز، با حضور جمعی از مسؤولین شهری و استانی برگزار شد.

این تندیس باعث می شود رشادت های شهدا را فراموش نکنیم در این مراسم ابتدا موسی شاعری شهردار اهواز، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، اظهار کرد: شهر اهواز مفتخر است که اولین میزبان پیکر شهید سلیمانی بود و استقبال باشکوه مردم اهواز از سردار، وصف ناپذیر است.

همچنین اولین شهری بودیم که یک بزرگراه را به نام این شهید عزیز کردیم.

وی افزود: این تندیس را نیز ساختیم که یادمان باشد که مدیونیم به خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدا و رشادت های این عزیزان را از یاد نمی بریم.

شاعری گفت: شهرداری اهواز به دنبال توسعه شهر است و پروژه هایی در آستانه تکمیل داریم که به زودی یک به یک به مرحله بهره برداری می رسند.

وی در پایان بیان کرد: به سردار شاهوارپور تبریک می گویم که نامش در لیست تحریم آمریکا شیطان بزرگ قرار گرفت و عزت ایشان با این اتفاق، بیش از پیش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم، یک مکتب و یک مسیر است

حاج قاسم، یک مکتب و یک مسیر است