مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

سومین جلسه از سلسله نشست های راه انقلاب برگزار شد


سومین جلسه از سلسله نشست های راه انقلاب با سخنرانی جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سومین جلسه از سلسله نشست های راه انقلاب با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و دانشکده رسانه این خبرگزاری برگزار شد.

اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در ابتدا ضمن اشاره به گروه های ایجاد شده در دوران انقلاب گفت: بعد انقلاب، تمام گروه های مسلمان با هم یکی شدند.

وی افزود: یکی تشکیلات هایی که صد در صد مردمی تشکیل شد، کمیته انقلاب اسلامی بود که باعث نظم و انضباط شهر ها بود و در همین زمان سپاه مسئول مقابله با ضد انقلاب بود.

اسماعیل کوثری با تاکید بر مدیریت امام خمینی(ره) گفت: در حالی که سپاه پاسداران با خلق ترکمن، خلق کرد، خلق عرب و دیگر گروه ها در حال مقابله بود و از سوی دیگر سازمان مجاهدین خلق  گروهای چپ با این دلیل که ارتش ما ارتش زمان شاه است و باید منحل بشود، یک وضعیت بسیار بی ثباتی در کشور ایجاد شده بود که امام خمینی(ره) توانست با مدیریت و هدایت این مسئله را حل کند.

وی در ادامه و با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تصریح کرد: در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، عده ای از دانشجویان پیرو خط امام با اطلاع از اینکه سفارت آمریکا مرکز توطئه است، با وحدت خود آن را تسخیر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جلسه از سلسله نشست های راه انقلاب برگزار شد

سومین جلسه از سلسله نشست های راه انقلاب برگزار شد