مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

جمهوری اسلامی خالق زیباترین همه پرسی در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن دعوت از همه آحاد ملت فهیم ایران برای حضور در پای صندق های رأی گفت: جمهوری اسلامی در چهار دهه از عمر با برکت خود خالق زیباترین همه پرسی در جهان است و مشارکت حداکثری در انتخابات از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 2 اسفند 1398و ضمن دعوت از همه آحاد ملت ایران در این همه پرسی باشکوه و غرور آفرین کشور.

، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با عزم و اراده ای ستودنی در تمامی میدان های حضور و مشارکت های عمومی توانست خالق زیباترین همه پرسی در جهان باشد و این عزم و اراده نشان از قدرت مردمی جمهوری اسلامی است که بیش از چهل سال است تمامی معادلات دشمنان را خراب کند و آنها را به عقب نشینی وادار کند.

وی در ادامه جمهوری اسلامی را برخواسته از یک نظام دینی و اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی پرچم دار یک نظام دینی و اسلامی است که مبتنی برخواست و اراده ملت بزرگ ایران است و تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی هم با همین پشتوانه مردمی به دست آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوم اسفند اشاره و تصریح کرد: حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی خالق زیباترین همه پرسی در جهان است

جمهوری اسلامی خالق زیباترین همه پرسی در جهان است