مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

حدود 7 هزار نفر در استان سمنان رأی اولی هستند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: حدود 7 هزار نفر در پایه دوازدهم در مدارس این استان مشغول به تحصیل و رأی اولی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اکبر عرب خراسانی پیش از ظهر امروز در همایش حماسه رأی اولی های استان سمنان اظهار کرد: آموزش و پرورش بر مبنای سیاست و برنامه ریزی ها و ذات کاری خود، بلوغ سیاسی و رشد دانش آموزان در این حوزه را نیز در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس به پیش می رود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دانش آموزان به عنوان سفیران تَهَیُج و شورآفرینی، نقش حماسی خود را در اسفندماه سال جاری و انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه حدود هفت هزار نفر در پایه دوازدهم در مدارس این استان مشغول به تحصیل و رأی اولی هستند، ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 791 نفر پسر هستند.

عرب خراسانی بیان کرد: 11 همایش متمرکز شهرستانی با هدف موج آفرینی و شوق آفرینی در خصوص انتخابات در استان سمنان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 220 همایش مدرسه محور نیز در سراسر استان سمنان با حضور کلیه دانش آموزان از پایه اول تا چهارم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 7 هزار نفر در استان سمنان رأی اولی هستند

حدود 7 هزار نفر در استان سمنان رأی اولی هستند