مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-17سياسي

دانشجویان کرمانشاه مطالباتشان را به گوش کاندیداها می رسانند


بسیج دانشجویی دانشگاه های کرمانشاه با اجرای پویش عدالت و پیشرفت مطالبات دانشجویان استان را به گوش کاندیداهای مجلس شورای اسلامی می رساند.

- ایسنا/کرمانشاه بسیج دانشجویی دانشگاه های کرمانشاه با اجرای پویش "عدالت و پیشرفت" مطالبات دانشجویان استان را به گوش کاندیداهای مجلس شورای اسلامی می رساند.

محمد حجتی مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ساختن مجلس در تراز انقلاب یکی از ملزومات رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه به منظور شناسایی نمایندگان اصلح در استان، اجرای پویش عدالت و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته برای 69 کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه دعوت نامه هایی ارسال کرده ایم تا با حضور در دانشگاه به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ دهند.

مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: تاکنون از میان این تعداد کاندیدا تنها چند نفر از کاندیداها به این دعوت پاسخ داده و پذیرفته اند تا با حضور در دانشگاه پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کرمانشاه مطالباتشان را به گوش کاندیداها می رسانند

دانشجویان کرمانشاه مطالباتشان را به گوش کاندیداها می رسانند