مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-17اقتصادي

ترویج کارآفرینی از راهکارهای برطرف کردن مشکل بیکاری است


حمید رضا پناه روز دوشنبه در سیزدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان بوشهر گفت: امروز بحث کارآفرینی از موارد مهم و کلیدی جامعه است و شواهد نشان می دهد جوامعی که تفکر خاصی نسبت به اشتغال و کارآفرینی دارند رشد خوبی است.

وی بیان کرد: کارآفرینی به معنی نگاه نوآور، خلاقیت و ابتکار است و جامعه ای موفق است که این نوع نگاه درآن فرهنگ سازی شده باشد.

پناه اضافه کرد: در گذشته اقتصاد بر اساس نگاه سخت افزاری هدایت می شد اما امروز نوع نگاه به سمت ابتکار، خلاقیت، نوآوری و توجه به نگاه نرم افزاری تغییر مسیر داده است.

وی یادآور شد: تجربه ثابت کرده است جامعه ای که به سمت کارآفرینی حرکت کند، موفق است و در عصر دانایی و دانش محور نگاه اقتصادی براساس دانش و نوآوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه حرکت دانشگاه ها به سمت کارآفرینی است گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی باید از دبستان آغاز شود و جوانان ما از کودکی با فرهنگ کار و کارآفرینی آشنایی داشته باشند.

پناه یادآور شد: راه حل مشکلات امروز جامعه و برطرف کردن مشکل بیکاری تنها با نگاه کارآفرینی محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: مسیر تحول درجامعه از طریق کارآفرینی رقم می خورد و امروز در این استان گام های خوبی برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج کارآفرینی از راهکارهای برطرف کردن مشکل بیکاری است

ترویج کارآفرینی از راهکارهای برطرف کردن مشکل بیکاری است