مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-17سياسي

ساخت و سازهای فاقد پروانه در حاشیه رشت/ نیمی از بدهی میلیاردی شهرداری رشت کذب است


در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ساخت و سازهای فاقد پروانه در حاشیه رشت به توجه بیشتر به ممیزی املاک به عنوان یک منبع درآمد برای شهرداری رشت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت رییس کمیسیون عمران شورای شهر رشت صبح امروز در دویست و سومین جلسه این کمیسیون در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه ممیزی املاک یک منبع درآمد برای شهرداری رشت محسوب می شود، اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از نواحی حاشیه نشین شهر رشت شاهد ساخت وسازهای فاقد پروانه هستیم و این اقدام باید با جدیت بررسی و راه چاره ای برای آن اندیشیده شود.

صدور پروانه ساخت وساز رایگان احمد رمضانپور با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا صدور پروانه ساخت وساز رایگان است، افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا بابت صدور پروانه ساخت وساز هزینه ای دریافت نمی کنند و پس از اتمام پروژه درباره نحوه درآمدزایی از آن برنامه ای مدون دارند.

وی با تأکید بر اینکه هزینه های جاری واقعی شهرداری رشت باید مشخص شود، بیان کرد: یکسری از هزینه های جاری شهرداری رشت در ردیف های عمرانی قرار دارد اما عملاً جاری هستند و معتقدم این حوزه نیازمند بازنگری است.

بودجه غیرواقعی موجب افزایش بدهی شهرداری رشت می شود رییس کمیسیون عمران شورای شهر رشت با اشاره به اینکه به دنبال مطرح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای فاقد پروانه در حاشیه رشت/ نیمی از بدهی میلیاردی شهرداری رشت کذب است

ساخت و سازهای فاقد پروانه در حاشیه رشت/ نیمی از بدهی میلیاردی شهرداری رشت کذب است