مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17سياسي

دادگاه انقلاب با تبدیل قرار بازداشت سحر تبر موافقت نکرد


شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه با تبدیل قرار بازداشت فاطمه خویشوند از چهره های اینستاگرامی معروف به «سحر تبر» به قرار وثیقه موافقت نکرد.

- ، پیام درفشان با اعلام این خبر افزود که موکلش همچنان در زندان به ثمر می برد و این در حالیست که سایر متهمان این پرونده که مانند موکل او سابقه بیماری روانی و ارتکاب جرم زیر سن قانونی ندارند، با قرار وثیقه یا کفالت در آزادی به سر می برند.

این وکیل دادگستری با توجه به بازدید اخیر رییس قوه قضاییه از زندان زنان در شهرری افزود: آیت الله رییسی در بازدیدی که به تازگی از زندان زنان داشت، دستور داد که از سختگیری در مورد اعطای مرخصی و پذیرش وثایق زندانیان خودداری شود که بر همین مبنا تقاضا داریم با توجه به وضعیت جسمی و روحی موکل و سوابق بیماری روانی وی که اسناد و مدارک آن در پرونده موجود است، دادگاه حداقل با تبدیل قرار بازداشت موکل به وثیقه و اعطای مرخصی در روزهای منتهی به سال جدید، موافقت کند.

درفشان همچنین با توجه به برگزاری یک جلسه محاکمه در شعبه 28 دادگاه انقلاب در 23 دی امسال اظهار کرد: دادگاه یکم اردیبهشت ماه سال آینده را برای برگزاری جلسه بعدی دادگاه تعیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه انقلاب با تبدیل قرار بازداشت سحر تبر موافقت نکرد

دادگاه انقلاب با تبدیل قرار بازداشت سحر تبر موافقت نکرد