مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-17اجتماعي

اعتماد مردم به پلیس در بالاترین سطح قرار دارد


امروز از نقطه صفر مرزی تا پایتخت، مردم در تولید، حفظ و ارتقای امنیت نقش و سهم بسزایی دارند از سویی پلیس خدمتگزار به خود می بالد که مورد اعتماد مردم و پشتیبان و محل رجوعی برای حل مسائل و مشکلات آنان است.

- معاون اجتماعی ناجا گفت: امروز از نقطه صفر مرزی تا پایتخت، مردم در تولید، حفظ و ارتقای امنیت نقش و سهم بسزایی دارند از سویی پلیس خدمتگزار به خود می بالد که مورد اعتماد مردم و پشتیبان و محل رجوعی برای حل مسائل و مشکلات آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد نوریان در بیست و دومین گردهمایی معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ناجا با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت: ولادت حضرت فاطمه (س) روز بزرگی است که یک زن به دنیا آمد که مقابل همه مردان است، یک زن به دنیا آمد که نمونه انسان است و تمام هویت انسانی در او جلوه گر است.

زندگی پرافتخار و الهام بخش بی بی دو عالم، سرمشق زیبا و جامعی برای همه انسان های با ایمان به ویژه بانوان خداجو است.

نوریان در ادامه این گردهمایی به موضوع امنیت اشاره و اظهارکرد: امنیت امروز ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست.

در آن دوران حدود 80 هزار مستشار نظامی که فقط 55 هزار نفر آنان آمریکایی بودند به علاوه کارشناسان انگلیسی و اسراییلی بر ارکان نظام و مجموعه های نظامی و امنیتی تسلط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به پلیس در بالاترین سطح قرار دارد

اعتماد مردم به پلیس در بالاترین سطح قرار دارد