مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-17اقتصادي

نگهبانی سگ ها از مشکلات پردیس/ مراقب باشید در شهر جدید گم نشوید


ساخت شهرهای جدید به سرعت رخ می دهد و معمولا ساکنان ابتدایی این شهرها با معضلات و مشکلات مختلفی برای مهیا شدن حداقل زیرساخت های زندگی شهری دست و پنجه نرم می کنند که شهر جدید پردیس در سال های گذشته با سرعت قارچ گونه ساخت و ساز و افزایش جمعیت از این قاعده مستثنی نیست.

- خبرگزاری فارس از پردیس؛ رضا افراسیابی: شهر جدید پردیس در ضلع شرقی استان تهران قرار گرفته و سرشماری سال 95 حکایت از جمعیت بالغ بر 296 هزار نفر دارد که قطعا در سال های گذشته جمعیت آن افزایش یافته است اما اهالی و ساکنان این شهر جدید با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می کنند که حل شدن آن ها نیازمند توجه بیشتر مسؤولان است.

در ادامه بررسی مشکلات پردیس، فاز 8 مقصد بعدی ما بود تا از نزدیک در جریان وضعیت آنجا قرار بگیریم.

  بدقولی در تحویل مجتمع توما در شهر پردیس چند مجتمع مسکونی ساخته شده که توما یکی از آن ها است و مالکان خانه ها از بدقولی های پیمانکار گله دارند.

آن ها در سال 90 به امید اینکه 18 ماه بعد صاحب خانه شوند پول دادند اما هنوز در اواخر سال 98 خانه های خود را تحویل نگرفته اند.

مالک یکی از واحدهای این مجتمع می گوید: مردم قربانی ناهماهنگی بین عمران شهر و پیمانکار می شوند و این بدقولی برای تحویل واحدها در این مجتمع مسکونی باعث شده تا مجبور به پرداخت اجاره خانه شویم که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهبانی سگ ها از مشکلات پردیس/ مراقب باشید در شهر جدید گم نشوید

نگهبانی سگ ها از مشکلات پردیس/ مراقب باشید در شهر جدید گم نشوید