مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-17سياسي

تکاپوی کاندیداها در جهرم بر سر یک کرسی مجلس


همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان جهرم نیز با آغاز زمان رسمی رقابت های انتخاباتی، وارد کارزار شدند و تکاپو برای جلب نظر مساعد مردم و نشست بر تک کرسی نمایندگی این شهرستان را آغاز کردند.

- حاشیه نگاری خبرنگار ایسنا از تبلیغات انتخاباتی در جهرم؛ تکاپوی کاندیداها در جهرم بر سر یک کرسی مجلس ایسنا/فارس همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان جهرم نیز با آغاز زمان رسمی رقابت های انتخاباتی، وارد کارزار شدند و تکاپو برای جلب نظر مساعد مردم و نشست بر تک کرسی نمایندگی این شهرستان را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان ساعات ابتدایی روز پنجشنبه 24 بهمن، شهر جهرم نیز شاهد حضور و تکاپوی هواداران و اعضای ستادهای کاندیداها برای تبلیغات بود، نصب بنرها، توزیع تراکت و دیگر اقلام تبلیغاتی، در نقاط مختلف این شهر، نشان از آغاز تلاشی دوباره برای جلب نظر مساعد مردم و راهیابی به مرکز تصمیم سازی نظام اسلامی بود.

طی روزهای گذشته، فعالیت های تبلیغاتی اعم از برپایی میتینگ ها، نشست های پرسش و پاسخ، جلسات مختلف در کنار برپا کردن ستادها و نصب المان و بنر و پستر و .

فراگیری بیشتری پیدا کرده و تقریبا تمام کاندیداهای تایید صلاحیت شده، با شعارهای متفاوت رقابتی را در کنار هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی کاندیداها در جهرم بر سر یک کرسی مجلس

تکاپوی کاندیداها در جهرم بر سر یک کرسی مجلس