مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-17فرهنگي

مهمانان ویژه هفته فیلم ایتالیا چه کسانی هستند؟


هفته فیلم ایتالیا میزبان مهمانان ویژه چون وینچنـزو مـاررا فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده ایتالیایی و ســرجیو توفتی عضو کمیته علمــی بایگانـی تبلیغـات رادیویـی ملـی تلویزیون و  مدیر سابق موزه ملی سینما است.

- هفته فیلم ایتالیا میزبان مهمانان ویژه چون وینچنـزو مـاررا فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده ایتالیایی و ســرجیو توفتی عضو کمیته علمــی بایگانـی تبلیغـات رادیویـی ملـی تلویزیون و  مدیر سابق موزه ملی سینما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هنر و تجربه، در ادامه برگزاری هفته های فیلم کشورهای مختلف توسط موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان، هفته فیلم ایتالیا با عنوان دریچه ای به سوی سینمای ایتالیا به همت این موسسه و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می شود.

این هفته فیلم از تاریخ یکم تا هفتم اسفند 98 مصادف با 20 تا 26 فوریه 2020 برگزار می شود و در این رویداد هفت فیلم ایتالیایی در خانه هنرمندان تهران و هم زمان در پردیس گلستان شیراز و سینما لبخند کیش به نمایش درمی آید.

طراحی پوستر هفته فیلم ایتالیا را بهزاد خورشیدی برعهده داشته است.

فیلم های لازاروی خـوشـحـال به کارگردانی آلـیـس رورواچر محصول 2018، جایـی که سایه ها فرو می افتند به کارگردانی والـنـتـیـنـا پـدیـچـیـنـی محصول 2017، تعادل به کارگردانی ویـنـچـنـز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان ویژه هفته فیلم ایتالیا چه کسانی هستند؟

مهمانان ویژه هفته فیلم ایتالیا چه کسانی هستند؟