مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17اقتصادي

بوشهر دارای بهترین ضریب کشوری پشتیبانی بیمه تامین اجتماعی است


عبدالله شیرکوند روز دوشنبه در حاشیه برپایی دیدار مردمی در تامین اجتماعی گناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و جزو بالاترین ضریب در کشور به شمار می آید زیرا عمده منابع اعتباری تامینی حقوق مستمری بگیران از محل حق بیمه ماهانه کارفریان و بیمه شدگان دریافت می شود.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در هر ماه حدود 55 میلیاردتومان حقوق به مستمری بگیران شامل بازنشستگان، از کار افتاده و بازماندگان در این استان پرداخت می کند.

شیکوند ادامه داد: در این استان یک میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که از این مجموع 335 هزار اصلی و 29 هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی و برجستگی مهم تامین اجتماعی استان بوشهر کاهش مانده مطالبات از کارفریانان و کاهش مقرری بگیران بیکاری نسبت به سال گذشته است که این مهم نشانگر وضعیت خوب اشتغال در استان است.

وی افزود: دیدار مردمی در یکی از روزهای هفته از دیگر برجستگی های تامین اجتماعی استان بوشهر که در روزهای یکشنبه به اتفاق کارشناسان به محل شعبه های شهرستان ها حضور و از نزدیک مشکلات مردم بررسی و اگر قابل حل باشند در همان محل دستور داده خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر دارای بهترین ضریب کشوری پشتیبانی بیمه تامین اجتماعی است

بوشهر دارای بهترین ضریب کشوری پشتیبانی بیمه تامین اجتماعی است