مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17اقتصادي

بهره برداری از مسیر اتصال راه آهن به خط 3 مترو در آینده نزدیک


شهردار منطقه 11 از بهره برداری مسیر اتصال خط3 مترو به راه اهن در اینده نزدیک خبر داد و افزود: با بهره برداری از این مسیر افراد بدون ورود به سطح خیابان مستقیما از سکوی راه آهن وارد شبکه مترو خواهند شد.

- شهردار منطقه 11 از بهره برداری مسیر اتصال خط3 مترو به راه اهن در اینده نزدیک خبر داد و افزود: با بهره برداری از این مسیر افراد بدون ورود به سطح خیابان مستقیما از سکوی راه آهن وارد شبکه مترو خواهند شد.

نصراله آبادیان در گفت وگو با ایسنا، در تشریح اتصال خط3 مترو به راه آهن گفت: با هماهنگی انجام شده میان مجموعه شهرداری تهران و راه آهن موضوع اتصال خط3 به ایستگاه راه آهن تهران انجام شد و ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری این طرح خواهیم بود.

وی افزود: درحال حاضر از ساختمان راه آهن تا ایستگاه مترو پله برقی ها نصب شده و اتصال به طبقه منفی 2 انجام و تحویل راه آهن شده است با همکاری راه آهن تمام افرادی که با قطار وارد تهران می شوند می توانند مستقیما به متروی تهران دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت مشارکتی انجام شده و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد تا در پیک استفاده اسفند و فروردین ماه بتوانیم از آن بهره بگیریم.

در حقیقت کار از سمت مترو به اتمام رسیده و دوستان راه آهن نیز سخت مشغول کار هستند تا بتوانند کار را تمام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مسیر اتصال راه آهن به خط 3 مترو در آینده نزدیک

بهره برداری از مسیر اتصال راه آهن به خط 3 مترو در آینده نزدیک