مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17اقتصادي

جزییات جدید از ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات


معاون فنی و امور گمرکی گمرک با شفاف سازی در خصوص مصوبه اخیر هیأت وزیران برای ترخیص خودروهای موجود در گمرک، به برخی ابهامات پیرامون این مصوبه پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، مهرداد ارونقی گفت: پیرو مصوبات قبلی هیأت وزیران برای ترخیص خودروهای موجود در گمرک و با توجه به درخواست مراجع ذی ربط و ذی صلاح در خصوص پیشنهاد تشکیل کمیته ای درباره پیگیری وضعیت خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور، همچنین پیشنهادهای گمرک و وزارت امور اقتصادی در موضوع خودروهای دپو شده در کمیته مربوطه با حضور تمامی دستگاه های مرتبط، رسیدگی شد که نهایتاً پس از طی کامل مراحل قانونی، منتج به تصویب موضوع توسط هیأت وزیران شد.

وی افزود: باید توجه داشت ابلاغ مصوبات توسط مرجع مربوطه مانند ابلاغ هر مصوبه دیگری، مستلزم طی تشریفات لازم بوده و تاریخ تصویب هر مصوبه و تاریخ ابلاغ آن، گویای فاصله زمانی موجود در این خصوص است.

بدیهی است به محض ابلاغ مصوبه مربوطه، دستگاه های مجری اقدامات لازم را با رعایت مقررات مربوط معمول خواهند داشت.

ارونقی ادامه داد: مصوبه 16 دی ماه 1397 هیأت وزیران، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات

جزییات جدید از ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات