مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-17اقتصادي

پرتقال مازندرانی و سیب ارومیه ای در سفره عید زنجانی ها


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرتقال و سیب مورد نیاز زنجان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغ داران خریداری و ذخیره شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرتقال و سیب مورد نیاز زنجان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغ داران خریداری و ذخیره شده است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تمهیدات و تدابیر لازم به منظور تشدید نظارت ها، تامین میوه شب عید و اقلام اساسی و تنظیم بازار انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: طی برگزاری جلسات کمیته راهبردی، میوه، پرتقال و سیب موردنیاز استان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغ داران خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و با توجه به نظارت های صورت گرفته، کیفیت میوه های دپو شده مطلوب بوده و در بهترین شرایط ذخیره شده است.

وی با اشاره به ذخیره سازی های انجام شده، افزود: در حال حاضر همه اقلام اساسی و موردنیاز مردم به میزان کافی ذخیره سازی شده و موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

فغفوری از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال از 17 تا 23 اسفندماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین خبر داد و تصریح کرد: به منظور عرضه اقلام موردنیاز مردم در روزهای پایان سال با قیمت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتقال مازندرانی و سیب ارومیه ای در سفره عید زنجانی ها

پرتقال مازندرانی و سیب ارومیه ای در سفره عید زنجانی ها