مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-17بين الملل

آزادی بیش از 100 منطقه در استان حلب طی چند روز اخیر


ارتش سوریه که موفق شد روز گذشته امنیت کل شهر حلب را با آزادی چند نقطه غربی آن تأمین کند، در عملیات چند روز گذشته توانسته بیش از صد منطقه را در غرب و جنوب این استان آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه روز یکشنبه (27 بهمن) پس از تسلط بر منطقه صالات اللیرمون موفق شد، پس از هشت سال، امنیت را به طور کامل به شهر حلب و مناطق غربی آن که هنوز در اشغال تروریست ها بود، بازگرداند (جزییات بیشتر ).

ارتش سوریه روز یکشنبه همچنین موفق شده بود جمعیه الزهراء در غرب استان و حریتان در شمال غرب استان را پاکسازی کند تا بدین وسیله مناطق وسیعی در استان که هنوز در کنترل گروه های مسلح و تروریستی بود، یکجا آزاد شود.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به مخالفان- گزارش کرد که ارتش سوریه فقط طی روز یکشنبه 32 نقطه مسکونی (شهرک و روستا) را در ریف حلب آزاد کرد و بدین ترتیب شمار مناطق آزاد شده طی چند روز گذشته، به 113 منطقه در جنوب و غرب استان حلب رسید که الراشدین شمالی، سعدیه، مدرسه الشرطه، شویحنه، تل شویحنه و کفرداعل از آخرین مواردی بود که آزاد شد.

قرمز، ارتش -- سبز، جبهه النصره.

مناطق آزاد شده طی روزهای اخیر   این مرکز که مورد استناد رسانه های غربی هم هست، گزارش کرد که ارتش سوریه عملیات را همچنان ادامه می دهد و از نقطه شیخ عقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیش از 100 منطقه در استان حلب طی چند روز اخیر

آزادی بیش از 100 منطقه در استان حلب طی چند روز اخیر