مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-17سياسي

ضرورت اشتراک گذاری دستاوردهای علمی ایرانی با سایر کشورها


جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهای مهم در توسعه علم و فناوری است که دستاوردهای خود را در فضای صلح و دوستی در اختیار کشورها قرار می دهد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهای مهم در توسعه علم و فناوری است که دستاوردهای خود را در فضای صلح و دوستی در اختیار کشورها قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور غلامی در مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی که امروز با حضور رییس جمهور و معاون علمی رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: این جشنواره با هدف اثرگذاری در حوزه نوآوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همواره جشنواره بین المللی خوارزمی در راستای معرفی، هماهنگی و همکاری محققان کشور و سایر کشورها برگزار می شود، افزود: جشنواره خوارزمی همواره در راستای کاربست علوم و تبدیل فناوری در جهت تأمین آسایش و صلح بین کشورهای دنیا فعالیت می کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: نوآورانی که همواره برای این ارتباطات با کشورهای دیگر پشتیبانی می شوند، در کشور جایگاه خوبی دارند زیرا می توانند با محققان و فناوران دنیا ارتباط برقرار کنند.

غلامی گفت: حضور جمهوری اسلامی ایران در مجامع علمی دنیا در راستای مرزهای دانش و ارائه یافته های جدید علمی شان، نشان از موفقیت آنها و توجه مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اشتراک گذاری دستاوردهای علمی ایرانی با سایر کشورها

ضرورت اشتراک گذاری دستاوردهای علمی ایرانی با سایر کشورها