مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-17اقتصادي

چای سنواتی وارد بازار نشده / بانک ملی وضعیت این چای را بعد 17 سال مشخص کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب جهانساز، رییس سازمان چای کشور در واکنش به اختلاط چای سنواتی غیر خوراکی در یکی از کارخانه ها در شمال کشور اظهار کرد: - رییس سازمان چای کشور گفت: در سال رونق تولید که وضعیت تولید داخلی مناسب است افرادی که به دنبال واردات هستند با اظهار نظر هایی در باره ورود چای سنواتی به بازار به دنبال ضربه زدن به تولید داخل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب جهانساز، رییس سازمان چای کشور در واکنش به اختلاط چای سنواتی غیر خوراکی در یکی از کارخانه ها در شمال کشور اظهار کرد: این موراد ربطی به چای سنواتی ندارد و برخی افراد موارد مختلفی را به هم گره می زنند تا به میزان فروش چای ایرانی در بازار لطمه وارد شود.

چای سنواتی چگونه ایجاد شد؟وی با اشاره به تاریخچه و دلیل ایجاد چای سنواتی در کشور افزود: شرکت سهامی چای سابق متولی واردات، بسته بندی و توزیع چای بود و این کار به صورت انحصاری توسط این شرکت دولتی تا سال 79 انجام و چای تولید شده کشاوزان داخلی نیز توسط همین شرکت خریداری می شد.

رییس سازمان چای کشور ادامه داد: بعد از خصوصی سازی و افزایش هزینه های این شرکت دولتی، مسئولیت ها به بخش خصوصی واگذار شد و واردکنندگان توانستند خود به صورت مستقل اقدام به واردات کنند و همچنین محصول کشاورزان نیز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای سنواتی وارد بازار نشده / بانک ملی وضعیت این چای را بعد 17 سال مشخص کند

چای سنواتی وارد بازار نشده / بانک ملی وضعیت این چای را بعد 17 سال مشخص کند