مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-17فرهنگي

کدام فیلم ها متقاضی اکران نوروزی هستند؟


با مشخص شدن اولین فیلم اکران نوروزی سال 99، 6 فیلم دیگر باقی مانده که اگرچه اولویت اکران نوروزی با فیلم های جشنواره امسال است، اما فیلم های جامانده از جشنواره و اکران سال 98 هم متقاضی نمایش در این نوبت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها فیلم کمدی سی وهشتمین جشنواره فجر امسال پیش از موعد به عنوان نخستین فیلم اکران نوروزی انتخاب شد و قرار است برای رونق بخشی به سینماهای کشور که پس از پایان جشنواره دچار رکود می شوند از 30 بهمن روی پرده سینماها رود.

به این ترتیب خوب، بد، جلف 2 (ارتش سری) به کارگردانی پیمان قاسمخانی از چهارشنبه همین هفته روانه اکران می شود هرچند تعداد هفته های نمایش آن برای محاسبه در اکران نوروزی از 28 اسفندماه خواهد بود.

قاسمخانی در دومین تجربه سینمایی خود فیلمی را ساخته که بیشتر شوخی با سینما و سینماگران است و طبق گفته خودش در جشنواره فجر قصد دارد قسمت سوم آن را هم برای تمام شدن قصه ی خوب، بد، جلف بسازد.

در این فیلم سام درخشانی، پژمان جمشیدی بازیگر ثابت از سری قبلی هستند و حامد کمیلی، فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به این گروه اضافه شده اند.

اما برای اکران نوروز 6 فیلم دیگر هم باید انتخاب شوند که احتمالا با تصویب آیین نامه جدید اکران در چند روز آینده تکلیف آن ها هم به زودی مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم ها متقاضی اکران نوروزی هستند؟

کدام فیلم ها متقاضی اکران نوروزی هستند؟