مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-17بين الملل

لاوروف: ترور سردار سلیمانی نقض فاحش منشور سازمان ملل بود


وزیر امور خارجه روسیه اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرده و آن را نقض فاحش منشور سازمان ملل و فراتر از حد و مرز خواند.

- وزیر امور خارجه روسیه اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرده و آن را نقض فاحش منشور سازمان ملل و فراتر از حد و مرز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با روزنامه لا استامپا دیلی ایتالیا درباره افزایش تنش های پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی توسط آمریکا، گفت: اگر درباره آخرین دور تنش ها میان آمریکا و ایران که در سال پیش رو آغاز شد صحبت می کنیم، موضعمان مشخص است.

ما هر گونه اقدامی را که با اصول منشور سازمان ملل در تناقض بوده و به افزایش تنش در منطقه منجر شود، محکوم می کنیم.

حمله ای که پنتاگون روز سوم ژانویه در فرودگاه بغداد انجام داد و به ترور قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران منجر شد، نقض آشکار قوانین بین المللی شد.

لاوروف با گفتن این که فرودگاه بغداد، فرودگاهی غیرنظامی بود، تاکید کرد که این اقدامات آمریکایی ها فراتر از حد و مرز هستند.

وزیر امور خارجه روسیه در ادامه به این روزنامه ایتالیایی گفت: روسیه از غلبه بر اختلافات موجود تنها از راه مذاکره، حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: ترور سردار سلیمانی نقض فاحش منشور سازمان ملل بود

لاوروف: ترور سردار سلیمانی نقض فاحش منشور سازمان ملل بود