مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-17اجتماعي

میانگین سن اعتیاد در استان 24 سال است


رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: میانگین سن اعتیاد و مصرف موادمخدر در استان زنجان همانند کشور حدود 24 سال است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: میانگین سن اعتیاد و مصرف موادمخدر در استان زنجان همانند کشور حدود 24 سال است.

محسن حسین خانلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 11 ماه گذشته دوره های عمومی ویژه دانشگاهیان، دانش آموزان، اولیا دانش آموزان، کارکنان دولت، کارگران، اصناف، کسبه و بسیجیان برگزار و کلاس های آموزشی به صورت حضوری و چهره به چهره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در کلاس های مذکور علاوه بر اینکه محتوای آموزشی وجود دارد، موضوعات آموزشی در آنجا مورد بحث قرار می گیرد، افزود: همچنین مستنداتی نیز در این کلاس ها پخش می شود که عموم مردم از آن بهره لازم را می برند.

رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اشاره به اینکه 11 ماه اخیر بالغ بر حدود 400 جلسه آموزشی برگزار شده است، تصریح کرد: گفتنی است که دفتر مشاوره تخصصی پیشگیری از اعتیاد نیز از خردادماه سال جاری افتتاح شده است که مراجعاتی از عموم مردم داریم و مشاوره های فردی و گروهی به آن ها داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سن اعتیاد در استان 24 سال است

میانگین سن اعتیاد در استان 24 سال است