مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-17اجتماعي

مسدود بودن راه دسترسی به 501 روستا در آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه دسترسی به 501 روستا در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه دسترسی به 501 روستا در استان خبرداد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مسدود بودن راه 501 روستا در حال حاضر به دلیل بارش برف از شب گذشته افزود: در 24 ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از 100 روستا بازگشایی شده است و به علت بارش برف و کولاک مسدود بوده که راهداران درصدد بازگشایی هستند.

وی از برف روبی در 12 محور شریانی و 4 محور غیر شریانی طی24 ساعت گذشته در استان خبر داد و عنوان کرد: با وجود بارش ها از شب گذشته با تلاش راهدارن عملیات برف روبی به حجم 295 کیلومتر در 25 مرتبه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و تقل جاده ای استان با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان 66 ساعت و کولاک به میزان 9 ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان 270 تن بود که در جریان این عملیات برف روبی 80 نفر از همکاران راهداری با 35 دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

این مقام مسئول یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محورهای دارای برف وکولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن راه دسترسی به 501 روستا در آذربایجان غربی

مسدود بودن راه دسترسی به 501 روستا در آذربایجان غربی