مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:272020-02-17ورزشي

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی ایرانی


اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی به مربی خاطی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی اخطار داد.

- مورد توجه آقای رحیم گیوی مربی محمدرضا گرایی در مسابقات جام تختی 2020 موضوع: حوادث پیش آمده در خلال مسابقات جام تختی 2020 آقای گیوی، در خلال مسابقات جام تختی که (در تاریخ 3 و 4 بهمن 1398) در شهر شیراز برگزار شد، جنابعالی به منظور اعتراض به تصمیمات داوری در مسابقات یک چهارم نهایی وزن 72 کیلوگرم بین امین کاویانی نژاد و محمدرضا گرایی، وارد تشک شده اید و به داور و رییس تشک بی احترامی کرده اید.

به خاطر این رفتار، شما یک کارت زرد و سپس یک کارت قرمز دریافت کردید و سپس توسط مأموران امنیتی از سالن بیرون برده شده اید.

چنین رفتاری غیر قابل قبول بوده و برخلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی، به خصوص قوانین بین المللی کشتی، قوانین رفتاری در خلال مسابقات اتحادیه جهانی کشتی و در نهایت بر خلاف آیین نامه انضباطی می باشد.

اگرچه این رفتار انضباطی شدن و محرومیت را شامل می شود اما با توجه به اینکه هیچگونه درگیری فیزیکی صورت نگرفته است، رییس کمیته انضباطی تصمیم گرفت که فقط یک اخطار به شما بدهد.

توجه فرمایید که این اخطار در پرونده انضباطی اتحادیه جهانی کشتی ثبت گردید و در صورت بروز هرگونه رفتار مشابه دیگر در آینده، این اخطار در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی ایرانی

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی ایرانی