مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-17فرهنگي

«کابوس های مرد مشکوک» در تماشاخانه سنگلج دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ملیکا رضی که به تازگی نمایش کابوس های مرد مشکوک را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برده است در این باره گفت: - ملیکا رضی کارگردان نمایش کابوس های مرد مشکوک درباره ویژگی های این اثر آیینی و سنتی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ملیکا رضی که به تازگی نمایش کابوس های مرد مشکوک را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برده است در این باره گفت: این اثر نمایشی نوشته محمدحسین ناصربخت است که پیش از این در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نیز روی صحنه رفته بود.

برای اجرا با مشاوره آقای ناصربخت تنظیم تازه ای روی نمایشنامه صورت گرفته است و نزدیک به یک ماه و نیم نیز برای اجرای عمومی آن تمرین داشته ایم.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان این اثر نمایشی به زمان شورش چاله میدان اشاره دارد که توسط زنان و برای اعتراض به مشکل نان شکل گرفت.

زنان چاله میدان در اعتراض به کمبود نان و گرسنگی، جلو کالسکه ناصرالدین شاه را می گیرند و در واقع دست به شورش می زنند.

در این میان مردی به نام اسمال کبریت ساز در خواب می بیند که او را به جای فردی به نام اسمال پهلوان اشتباه گرفته اند و او در تمام این مدت در حال ثابت کردن این است که فرد مورد نظر نیست و در نهایت هم مفقودالاثر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کابوس های مرد مشکوک» در تماشاخانه سنگلج دیده می شود

«کابوس های مرد مشکوک» در تماشاخانه سنگلج دیده می شود