مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:162020-02-17سياسي

مدیران گلستانی به دیدار 1343 مادر شهید رفتند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر مدیران دستگاه های اجرایی با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از ایثار گلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با مادران و همسران شهدا اظهار داشت: به مناسبت روز مادر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) تمامی دستگاه های اجرایی استان اعم از دولتی و غیردولتی، بخش های خصوصی، دانشگاه ها، فرمانداری ها و مدیران ادارات شهرستان ها با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.

* از سال گذشته تاکنون تعداد 90 نفر از مادران شهدا گلستان آسمانی شدند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: از سال گذشته تعداد 90 نفر از این مادران شهدا فوت کرده اند و انگیزه از این دیدار احترام و تکریم مادران معنوی ماست.

وی به تکریم خانواده های شهدا تأکید کرد و یادآور شد: خوب است در کنار دستگاه های اجرایی، مردم عادی به ویژه همسایه ها و اقوام در روز مادر با مادران شهدا دیدار داشته باشند و از آنها قدردانی کنند.

وزیری گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برای مادران شهدا برنامه های متنوعی در نظر می گیرد و سالانه با برگزاری همایش روز شهید و مناسبت هایی ویژه همسران و مادران شهدا از مادران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران گلستانی به دیدار 1343 مادر شهید رفتند

مدیران گلستانی به دیدار 1343 مادر شهید رفتند