مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-17سياسي

نقد آراء قضایی باید به نقد اثر رأی در جامعه گسترش و تسری یابد


رییس کل دادگستری استان یزد نقدر رأی را در راستای نهضت علمی و مدیریت تحول در قوه قضاییه دانست و گفت: باید بتوان نقد آراء قضایی را به نقد آثار آراء صادره از محاکم در همه ابعاد اجتماعی، - ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد نقدر رأی را در راستای نهضت علمی و مدیریت تحول در قوه قضاییه دانست و گفت: باید بتوان نقد آراء قضایی را به نقد آثار آراء صادره از محاکم در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و مناسبات و روابط بین المللی گسترش داد.

غلامعلی دهشیری در دومین نشست عمومی نقد رأی دادگستری استان یزد، اظهار کرد: بدون تردید این اقدام علمی که با مشارکت فرهیختگان دانشگاهی و اساتید علم حقوق و سایر حقوقدانان صورت می گیرد در تعالی دستگاه قضایی و به ویژه در زمینه اتقان آراء و ایجاد رویه قضایی با استفاده از دیدگاههای صاحب نظران نقش اساسی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید بتوان گستره نقد را از نقد شکلی ، محتوایی و نگارشی به نقد اثر رأی در جامعه گسترش داد و سایر ابعاد مسئله همچون واکنش جامعه از جهت ابعاد مختلف در مورد آراء قضایی را مورد ارزیابی قرار داد.

این مقام قضایی با اشاره به ظرفیت استان یزد از حیث برخورداری از منابع انسانی فرهیخته و اندیشمند، افزود: با وجود حقوقدانان صاحب نظر و دانشمندان متفکر اجتماعی و دانشجویان خلاق و مُدقِّق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد آراء قضایی باید به نقد اثر رأی در جامعه گسترش و تسری یابد

نقد آراء قضایی باید به نقد اثر رأی در جامعه گسترش و تسری یابد