مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17بين الملل

بعد از آلمان؛ ایتالیا ماه آینده میزبان نشست درباره لیبی خواهد بود


شرکت کنندگان در نخستین نشست کمیته پیگیری توافق برلین درباره لیبی، تصمیم گرفتند ماه آینده در ایتالیا، نشستی درباره پیشرفت اجرای توافق برلین برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی مونیخ، در روز سوم و چهارم این کنفرانس، پرونده لیبی را بررسی کردند و یک روز بعد، به بررسی پرونده بحران در روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و به طور مشخص تنش میان کشورهای تحریم کننده قطر و این کشور پرداختند.

به نوشته پایگاه خبری عربی 21 ، همزمان با برگزاری این کنفرانس، مونیخ شاهد برگزاری نخستین نشست کمیته بین المللی پیگیری توافق برلین درباره لیبی با مشارکت چند کشور از جمله روسیه، آمریکا، ترکیه، فرانسه و ایتالیا بود.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان، ریاست این جلسه را که در سطح وزرای خارجه در حال برگزاری بود، برعهده داشت و طرف های بین المللی و منطقه ای تاثیرگذار در این جلسه حضور داشتند.

این نخستین نشست پس از کنفرانس برلین برای بررسی سازوکارهای نظارت بر اجرای توافقات حاصله در این کنفرانس و پایبندی به ممنوعیت واردات اسلحه برای طرفین درگیری در لیبی بود.

بنا بر این گزارش در این نشست، مسئله توقف آتش بس در لیبی و ممنوعیت واردات اسلحه به این کشور بررسی شد و حاضران توافق کردند که ماه آینده، نشستی برای بررسی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از آلمان؛ ایتالیا ماه آینده میزبان نشست درباره لیبی خواهد بود

بعد از آلمان؛ ایتالیا ماه آینده میزبان نشست درباره لیبی خواهد بود