مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-17سياسي

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند


حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن و اشتغال درمان خدمات لازم را به خانواده های ایثارگران ارائه می کند.

وی تصریح کرد: هم اینک پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.

وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: 11و نیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و چهار هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده های ایثارگران، هزینه می شود و این درحالیست که سالانه به بیش از 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

هرچه برای خانواده ایثارگران تلاش شود کم است نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هرچه که هزینه و تلاش شود تا خدمتی برای خانواده های ایثارگران انجام دهیم باز هم کم است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه کنیم، باز هم نتوانسته ایم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند