مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:502020-02-17پزشكي

پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری


وزیر بهداشت ژاپن از عموم مردم خواست تا از شلوغی و تجمعات غیرضروری ازجمله استفاده از قطارهای مسافرتی جلوگیری کنند تا از شیوع کرونا ویروس جدید در این کشور پیشگیری شود.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت ژاپن از عموم مردم خواست تا از شلوغی و تجمعات غیرضروری ازجمله استفاده از قطارهای مسافرتی جلوگیری کنند تا از شیوع کرونا ویروس جدید در این کشور پیشگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن نیوز، کاتسونوبو کاتو هشدار داد که کشور ژاپن در حال ورود به مرحله جدیدی در شیوع ویروس است و تاکنون حدود 60 نفر در ژاپن آلوده شده اند.

کاتو گفت: ما از مردم می خواهیم از تجمعات غیرضروری اجتناب کنند و افراد مسن و افراد دارای شرایط خاص، از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند.

وی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: فکر می کنم مهم است که از قدرت عمومی ژاپن استفاده کنیم به همین دلیل از مردم ژاپن می خواهیم که همکاری کنند و همه افراد متحد شوند تا بتوانیم با این بیماری واگیردار مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود: موارد گزارش شده در ابتلا به این بیماری در افرادی که به چین سفر نکرده اند ، به این معنی است که ژاپن وارد مرحله جدیدی شده است.

دولت دستورالعمل های جدیدی برای پزشکان برای شناسایی افراد و مراقبت های پزشکی برای شهروندان تهیه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری

پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری